70
Saxl, Astrolog. Hss. II. Bd. Wien.
Bl. 2V:
Bl. 3r:
BI. 3V:
Bl. 4r-34v:
Bl. 4v-34r:
Bl. 4V:
Bl. 35r:
Bl. 35v:
Manus Guidoniana.
leer.
Autorenbild <Boethius>.
Anitii. Mallii. Severi. Boetii. Viri. Cosularis(!).
Ex ordine. Patricii. Liber. Primus. Musice. Artis.
Incipit.
Inc.: Proemivm. Musicam naturaliter nobis esse con-
iunctam et mores uel honestare uel euertere. Omnivm
Quidem Perceptio Sensvvm. ita sponte ac natura-
liter. Des.: in diatonicis generibus nusquam una
proportio uincat duas.
Folgen musikalische Schemata.
Auf Bl. 4r vor der Überschrift des Buches eine Notiz
<De Timotheo eiusdemque cithara Concrettum,
graece et lat. ex Boetio cf. Bl. 5r>.
Inc.: Secundum aliud exemplar hec greca scriptura.
postea in libro aliter habetur.
quod Timotheus ar milesius
EIIEIAH. TIMO0EOPO. MILHGIOP.
adveniens in ar.
nAPAPENOMHNOC. EICTEN
Des.: ne forte pertubaretur gloria
MENOTE • OÜPIPICI • KAEOC •
ar certantium.
TON • ATONOYON.
Initial mit Darstellung der Musica.
< Fragment aus Hucbaldi mon. s. Amandi de har-
monica institutioneilf igne P.L.T.132, Sp. 921 924>.
Inc.: Nete yperboleon itaque habet iota extensum
sic V. Des.: Parhypaton B. A Iste cognouit. S Hypate
hypaton T. I.
Bild des Guido monachus und des Theodaldus epis-
copus. Guido hält Schreibwerkzeuge, beide ein zwischen
ihnen befindliches Monochord mit Tonskalenlettern.
Bl. 36r—41v:
IN NOMINE. DOMINI. INCIPIUNT. GVIDONIS.
VERSUS. DE MUSICE. EXPLANATIONE. SVI-
Saxl, Astrolog. Hss. II. Bd. Wien.
Bl. 2V:
Bl. 3r:
BI. 3V:
Bl. 4r-34v:
Bl. 4v-34r:
Bl. 4V:
Bl. 35r:
Bl. 35v:
Manus Guidoniana.
leer.
Autorenbild <Boethius>.
Anitii. Mallii. Severi. Boetii. Viri. Cosularis(!).
Ex ordine. Patricii. Liber. Primus. Musice. Artis.
Incipit.
Inc.: Proemivm. Musicam naturaliter nobis esse con-
iunctam et mores uel honestare uel euertere. Omnivm
Quidem Perceptio Sensvvm. ita sponte ac natura-
liter. Des.: in diatonicis generibus nusquam una
proportio uincat duas.
Folgen musikalische Schemata.
Auf Bl. 4r vor der Überschrift des Buches eine Notiz
<De Timotheo eiusdemque cithara Concrettum,
graece et lat. ex Boetio cf. Bl. 5r>.
Inc.: Secundum aliud exemplar hec greca scriptura.
postea in libro aliter habetur.
quod Timotheus ar milesius
EIIEIAH. TIMO0EOPO. MILHGIOP.
adveniens in ar.
nAPAPENOMHNOC. EICTEN
Des.: ne forte pertubaretur gloria
MENOTE • OÜPIPICI • KAEOC •
ar certantium.
TON • ATONOYON.
Initial mit Darstellung der Musica.
< Fragment aus Hucbaldi mon. s. Amandi de har-
monica institutioneilf igne P.L.T.132, Sp. 921 924>.
Inc.: Nete yperboleon itaque habet iota extensum
sic V. Des.: Parhypaton B. A Iste cognouit. S Hypate
hypaton T. I.
Bild des Guido monachus und des Theodaldus epis-
copus. Guido hält Schreibwerkzeuge, beide ein zwischen
ihnen befindliches Monochord mit Tonskalenlettern.
Bl. 36r—41v:
IN NOMINE. DOMINI. INCIPIUNT. GVIDONIS.
VERSUS. DE MUSICE. EXPLANATIONE. SVI-