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Nikolaus [Hrsg.]; Koch, Josef [Hrsg.]; Heidelberger Akademie der Wissenschaften / Philosophisch-Historische Klasse [Hrsg.]
Sitzungsberichte der Heidelberger Akademie der Wissenschaften, Philosophisch-Historische Klasse (1936/37, 2. Abhandlung): Vier Predigten im Geiste Eckharts — Heidelberg, 1937

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https://doi.org/10.11588/diglit.41989#0202
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202

Index nominum et rerum.

rationalis non est lux aeterna, sed est
i. illius 76, 8 —13. 21.
imaginatio: non exit quantita-
tem 110, 8 — 20; Deus non attingitur
imaginatione 10, 24.
imago: anima intellectualis, i.
Verbi aeterni, habet intra se omnia
ut i. 76, 21; c/. 80, 17: intellectuales
naturae habent similitudinem (Sapi-
entiae aeternae) magis propriam; for-
mae rerum sunt imagines artis divi-
nae 30, 1; c/. 6.
immersio: 14, 16.
immissio: 134, 14.
immortalis: cibus vitae spiritus
(scii, veritas) 94, 15; felicitas 130, 17.
immortalitas: 32, 6; 36, 17;
124, 19.
improportionale: 16, 31.
incarnatio: vid. Iesus Chr. 1.
inconsumptibilis: spiritus 132,
17.
incontractus: 104, 2. 8. 26.
incorporatio: 148, 5.
indivisibilitas: 18, 17.
in di vi sio: 18, 11.
inducere: ars nostra formas acci-
dentales inducit in materiam 26, 19.
inevacuabilis: ars divina est i.
28, 3.
inferior: 26, 25; 72, 18; 74, 4.
infinitas: absoluta 20, 7. 9; una
aeternitas et i. 24, 6; i. Dei omnem
supergreditur oppositionem 12, 16;
16, 5; Deus complicat sua infinitate
omnia 14, 4; per visibilia non possu-
mus ad notitiam infinitatis ascendere
20, 6; 12, 15 — 19.
infinitus: Deus 114, 1; finis 102,
14; — infinita aequalitas 18, 17. 21.
27; 26,5; ars 26, 1; connexio 18, 18.
29; forma 16, 6; 26, 22; lux 8, 18;
magnitudo 110, 24; potentia 32, 26;
unitas 14, 14. 30; 18, 16. 19; 22, 5;
26, 3; veritas 16, 30; via 92, 22 u. ad
94, 3; — primum et simplicissimum
infinitum 12, 28; 16, 31; per infini-

tum 12, 20; 26, 4; finiti ad infinitum
nulla est proportio 30, 20.
infundere: fidem 134, 28; fons
saliens infundit se semper sitienti
132, 4.
ingenium: 96, 5. 24; 124, 6;
128, 30.
inhabitare: dicitur de Christo 38,
20; vid. habitare.
intellectualis: discursus 92, 14;
— anima 76, 21; forma principalis
hominis 76, 14; natura 80, 17; 134,
27; vita 8, 6; 98, 18; — intellectuale
semen 134, 22; Verbum 24, 19.
intellectus: 1. = Verstand: i.
nobis datus est cum virtute seminis
intellectualis 134, 21; causa esse ma-
nus est i. 104, 27; i. in verbo com-
plicat intelligibile 24, 12; ab i. et arte
seu conceptu procedit voluntas 28, 6;
veritas est obiectumi. 12, 10; i. habet
caritatem ad veritatem aeternam
124, 3. 2. = Einsicht, Verständ-
nis: 118, 20; 134, 25; 136, 7. Vid.
intelligentia.
i ntelligentia: 1. = Verstand,
Vernunft: divina 10, 10; 14, 21; hu-
mana (distincta a ratione) 14, 9; ele-
vata 20, 17; rationalis clauditur mul-
titudine et magnitudine 20, 19. 2.-
Verständnis: intellectus in seipso ge-
nerat aquam humanae i. 134, 21—24;
legis litteralis i. 124, 19; spiritalis ib.;
138, 10.
intelligentialis: vita 8, 11.
intelligibile: 24, 13; 134, 15.
interminatus: 104, 8.
i nt i mit as: Christus est ipsa sub-
stantialis i. cuiusque 36, 3.
intrare in Christum: 40, 10.
intuitio: 8, 10.
invisibilis: 8, 18; 72, 5 — 10; 78,
24 — 26; 132, 3; 156, 15.
Iordanus de Quedlinburg: 74,
14; 78, 2.
Iosephus = Flavius Ios. : 136, 27.
Iudaei: resurrectionem credunt
et Christum negant 36, 22; capiunt
 
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