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Nikolaus [Hrsg.]; Baur, Ludwig [Hrsg.]; Heidelberger Akademie der Wissenschaften / Philosophisch-Historische Klasse [Hrsg.]
Sitzungsberichte der Heidelberger Akademie der Wissenschaften, Philosophisch-Historische Klasse (1940/41, 4. Abhandlung): Nicolaus Cusanus und Ps. Dionysius im Lichte der Zitate und Randbemerkunge des Cusanus — Heidelberg, 1941

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https://doi.org/10.11588/diglit.42023#0112
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112

Ludwig Baur Cusanus-Texte: III. Marginalien

581. 221va 1. R. c. 13: Nota quomodo unum in creaturis est deficiens ab
uno, quod dicitur de Deo.
582. ebd.: Deus incommunicabilis rebns.
583. 221vb o. R. c. 13: Quando trinitas et unitas dicitur de Deo non est
talis trinitas et unitas qualis est cognita a nobis.
584. 222rb r. R. c. 13: Ratio quam signat nomen est diffinitio.
585. ebd.: Diffinitio terminus dicitur.
586. 222va 1. R. c. 13: Deus quia simplex interminus est neque esse suum
est ab aliquo comprehensum, ita innominabilis.
III. Zum Kommentar des Albertus Magnus zu „De mystica theologia“
(cod. cus. 96 fol. 22ovb—231vb)
587. 226rb r. R. c. 1: Deus est quidem quod habet. Sed habet rationes
rerum: ergo est.
588. ebd.: Zu ad ultimum: Fugit contradictionem.
589. ebd.: Exponit (seil. Albertus) modo suo, ut vitet contradictionem, sed
in hoc videtur insufficienter exponere. Nam Dionysius ponit
„pariter et simul“ etc. quia est solum Deus ultra coincidentiam
contradictoriorum. Unde latum et breve, multum et paucum coin-
cidunt in Deo et hoc est mystica theologia.
590. 227rb r. R. c. 1: Loca Dei angeli.
591. 227va 1. R. c. 1: Quid raptus?
592. 228rD r. R. c. 1: Moyses non vidit Deum in se.
593. ebd.: Speculum aeternitatis non est Deus.
594. 229ra u. R. c. 2: Quod Deus nullo cognoscendi modo cognoscitur.
595. 230ra 1. R. c. 3: Quomodo intelligitur singularitas in Deo.
596. 231ra o. R. c. 4: Nota dictum Aristoteles de nominibus Dei.
597. 231rb r. R. c. 4: Dictum Aristotelis nota.
598. ebd.: Verbum nuntius intelligentiae. — Ioannes Damascenus.
599. 231va 1. R. c. 4: Nihil neque secundum modum nominis neque secun-
dum rem potest proprie de Deo praedicari.
600. ebd.: Textkorrektur: anima.
601. ebd.: Mens est oculus animae; a metiendo dicitur.
IY. Zum Kommentar Alberts d. Gr. zu den Briefen
(cod. cus. 96 fol. 232r—257vb)
602. 235va 1. R. Ep. IV: Pater dat animam sensibilem.
603. 236ra u. R. Ep. V: Deus non potest videri nisi in tenebris luminis
humani.
604. 236rb r. R. Ep. V: Cognito refertur ad scientiam conclusionum, visio
ad intellectum principiorum.
605. ebd.: Nota quomodo pervenitur ad caliginem.
606. 237va o. R. Ep. V: Demonstratio mathematica non refertur ad rem.
607. 237va 1. R. Ep. V: Illuminare et determinare Dei supra aliud et aliud
secundum rationem.
 
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