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Wolgast, Eike [Hrsg.]; Seebaß, Gottfried [Hrsg.]; Heidelberger Akademie der Wissenschaften [Hrsg.]; Kirchenrechtliches Institut der Evangelischen Kirche in Deutschland [Hrsg.]; Sehling, Emil [Begr.]
Die evangelischen Kirchenordnungen des XVI. Jahrhunderts (4. Band): Das Herzogthum Preussen, Polen, die ehemals polnischen Landestheile des Königreichs Preussen, das Herzogthum Pommern — Leipzig: O.R. Reisland, 1911

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https://doi.org/10.11588/diglit.26785#0483
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Agenda von 1569.

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i

Am sondage Invocavit.
Epistel 2. Corinth. 6.: Wi vormanen juw
överst alse medehelpers.
Evangelium Matth. 4.: Do wart Jesus vam
geiste in de wöstenie gevöret.
Am sondage Reminiscere.
Epistel 1. Thess. 4.: Vorder, leven bröder,
bidde wi juw unde vormanen juw etc.
Evangelium Matth. 15.: So weset nu gades
navolgers, alse de leven kinder.
Am sondage Oculi.
Epistel Ephes. 5.: So weset nu gades navolgers,
alse de leven kinder.
Evangelium Luc. 11: Unde he dreeff einen
düvel ut, de was stum.
Am sondage Laetare, up mitfasten.
Epistel 1. Cor. 13. : Wenn ick mit minschen
unde mit engel tungen redede etc. bet to ende
des capitels.
Evangelium, Luc. 18.: Jesus nam de twölve
to sick unde sprack to en : Seet, wi gan hen up
na Jerusalem etc. bet dar hen, unde se wüsten
nicht, was dat gesecht was.
Wente an disem sondage schal men in steden
anvangen, de passion Christi, unde ut diesem evan-
gelio, alse tor vörrede predigen, wo Christus lidend
to vörne dorch de propheten unde dorch Christum
vorkündiget is, unde wat sine frucht is, wo ein
christen dat lidend des söns gades betrachten unde
gebruken schal, dar to denet de 21. psalm , dat
53. capitel Esaie unde 1. Pet. 2. am ende des
capitels.
Unde dise predige edder vörrede, de passione
domini, schal up disen sondach gelickmetich in
steden unde up dörperen ut disem evangelio ge-
scheen.
Am sondage Iudica.
Epistel Heb. 9.: Christus is gekamen, dat he
si ein hogeprester der tokamenden güder.
Evangelium Johan. 8.: Wol is dar mank juw,
de mi kan einer sünde strafen ?
Am palmsondage.
Epistel Philip. 2.: Ein jeder si gesinnet alse
Jesus Christus ock was.
Evangelium Matth. 21.: Do se nu harde bi
Jerusalem quemen.
Dewile överst am psalmsondage na middage
de ganze historie, wat sick mit Christo am palm-
dage togedragen hefft, in steden unde dörperen
der gemeine schal vörgelesen unde kort upgelecht
werden, alse men herna in ordeninge der feste
unde passion vindet: So schölen de parherren in
steden unde up dörperen am palmsondage umme
Sehling, Kirchenordnungen. IV.

achte vor middage, an stadt des evangelij predigen,
vam hochwerdigen sacramente ut der 1. Cor. 11.
alse de sermon steit in der huspostille doctoris
Lutheri, up den palmsondaeh, sunderlick överst
schölen se driven de stücke, de usu sacramenti,
item, dat men datsülvige vaken entfangen unde
nicht vorachten, unde wo ein christen sick darto
bereiden schal.
Van der stillenweke.
Wat men up den stillenfridach unde up de
werkeldage in der stillenweke in steden unde
dörperen predigen schal, dat vindet men in der
ordeninge der feste unde passion.
Am hiligen pasche da ge.
Epistel 1. Cor. 5.: Darümme feget den olden
suerdeech ut etc.
Evangelium Mar. 16.: Do de sabbath vor bi
was, köfften Maria etc.
Des maendages in den paschen.
Epistel in den geschickten der apostel am 10.
Petrus överst dede sinen mund up.
Evangelium Luc. 24.: Unde sü, twe van en
gingen dessülvigen dages.
Des dinstdages in dem paschen.
Epistel in den geschichten der apostel, cap. 13.:
Gi menner, leven bröder, gi kinder des geslechtes
Abraham etc.
Evangelium Luc. 24.: Do se dar överst van
rededen, trat Jesus etc.
Am sondages Quasimodogeniti.
Epistel 1. Johannis 5.: Wente allent wat van
gade gebaren is, dat averwindt etc.
Evangelium Johannis 20.: Am avende des-
sülvigen sabbaths, do de jünger vorsammelt etc.
Am sondage Misericordias domini.
Epistel 1. Corin. 15.: Ick vormane juw överst
leven bröder des evangelii etc. usqe eo : Hape wi
allene in disem levende up Christum, so sint wi
de aller elendesten mank allen minschen. In dem
stücke schölen de prediger dem volke vörholden,
wo de upstandinge Christi in der schrift vor-
kündiget unde gegründet is, unde dorch vele apen-
baringen am paschedage, unde her na bet up de
hemmelfart, ock tom lesten Paulo, up dem wege
na Damasco, betüget, unde dat men vor valsche
lere sick höden schal, also dat men vor valsche
lere sick höden schal, also dat men blifft bi dem
reinen evangelio unde in dem vorstande, alse idt
Paulus mit den apostelen geprediget hefft, unde
dat men sick hölt allene an de hilige schrift, unde
nicht an minschen wisheit edder autoritet, unde
dat men nicht ansüet de personen der prediger,
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