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Nikolaus [Hrsg.]; Heidelberger Akademie der Wissenschaften / Philosophisch-Historische Klasse [Hrsg.]
Sitzungsberichte der Heidelberger Akademie der Wissenschaften, Philosophisch-Historische Klasse (1941/42, 1. Abhandlung): Untersuchungen über Datierung, Form, Sprache und Quellen: kritisches Verzeichnis sämtlicher Predigten — Heidelberg, 1942

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https://doi.org/10.11588/diglit.42026#0177
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Zweites Hauptstück; C. Die Predigten des Brixener Bischofs (1452—1458). 169

„Swadeo tibi emere a me aurum ignitum et probatum ut locu-
plex(!) fias“, Apoc. 3° <18>.
Ex quo se offert ewangelium dominice, quod loquitur de dilec-
cione dei et proximi, et dileccio dei est primum et maximum man-
datum et dileccio proximi est simile illi, ut ait magister Mathei 22
<37—39), aliqua de caritate dicam. . . . cum quolibet per inhabi-
tantem caritatem amorosissime unitus.
V2 166ra—167vb; L 149v; D 285v—287v; U 69v-—70v
{Ende = V2 167ra Z. 15).
p 138r— 139r; b 588—591: Est autem dileccio . . . figurat.* — Dilec-
cio proximi . . . unitus.*
*Scharpff 499; 4961'. (vom zweiten Exzerpt nur Bruchstücke).
Auszug aus Climacus1: Dicebat Climacus . . . Vide ipsum
in ultimo gradu Schale, quia locutus est ut intelligens.
V2 167vb; L ?; D 287v.
p —; b —.
Neustift, 28. August 1456.
CCXXXIX.
,,Querite ergo primum regnum dei et iusticiam eius, et hec
omnia adicientur vobis“, < Matth. 6, 33). In ewangelio.
Arguit sic salvator, quia „nemo potest duobus dominis ser-
vire: aut enim unum odio habebit et alterum diliget, aut unum
sustinebit et alterum contempnet“. . . . Tanta est enim sacre
scripture fecunditas quod sufficienter nequit explicari.
V2 169vb—172rb; L 155v; D 194v—196v.
p 141 r—142 r; b 594—596: Et que est illa vivificacio . . . peccato. —
Fines enim . . . diviciis. — Considera igitur quomodo sensibilia . . . modi.
Brixen, 5. September 1456.2
CCXL.
In die nativitatis Marie. 1456.
,,Tota pulchra es, amica mea, et macula non est in te“, Canti-
corum iiij0 < 7 >.
Quoniam de nativitate virginis gloriose festa agimus et cani-
1 Vgl. Pr. CLXXV nebst Anm.
2 Vansteenberghe (480) setzt die Pr. irrigerweise auf den 22. August
an, weil er nach Sonntagen nach Pfingsten rechnet. Cu sanus rechnet aber
nach Trinitatis. Das Evangelium ist das des 15. Sonntags nach Trin. — Zum
Inhalt vgl. Pr. 2/5, S. 41—44.
 
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