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Nikolaus [Editor]; Heidelberger Akademie der Wissenschaften / Philosophisch-Historische Klasse [Editor]
Sitzungsberichte der Heidelberger Akademie der Wissenschaften, Philosophisch-Historische Klasse (1941/42, 1. Abhandlung): Untersuchungen über Datierung, Form, Sprache und Quellen: kritisches Verzeichnis sämtlicher Predigten — Heidelberg, 1942

DOI Page / Citation link: 
https://doi.org/10.11588/diglit.42026#0187
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Zweites Hauptstück: C. Die Predigten des Brixener Bischofs (1452—1458). 179

V2 211 va—213vb; L 213v; D 76r—79r.
p 163r—164r; b 634—636: Multo potencior . . . inveterata est.* —
Vis . . . pocio. — Nichil . . . entitatis. —• Trahit . . . ad se trahit. — Pec-
catum . . . sequitur. — Appetitum . . . desiderium (+ suum p)1. — Lepra
. . . mundacionem.
*Scharpff 527.
Brixen, 23. Januar 1457.
ccLxn.
Dominica tercia post epiphaniam Brixine, 57.
„Plenitudo legis est dileccio“, ad Rorn. xiij0 <10> et in officio
misse.
Premisit. apostolus: „Cui tributum, tributum“ etc., subiungens
epistolam: „Nemini quidquam debeatis“ volens persuadere quod
debita velociter sint reddenda . . . Nunc de hoc sic dato et dicto
gracias agamus deo, ipsum devote rogantes, ut nobis spiritum
Pauli participet pro nostra salute et in eius gloriam sempiternam.
V2 213vb-—215vb; L 221 v; D 79r—81 r; 337r—339v (zwei
Kopien).
p 164r—165r; b 636—637: Et quid est . . . spiritu sancto. — Deinde
docuit (+ Paulus p) . . . omnia. Concludit igitur Paulus ad Collocenses quod
deo patri . . . dei. •— Per philosophiam . . . inspirate sunt.* — Nam he . . .
evacuat.* — Credere . . . doctrinam.* — induere (+ ergo dominum Iesum
Christum p) . . . sempiternam.*
*Sciiarpff 484—485.
Brixen, 30. Januar 1457.2
CCLXIII.
In die purificacionis Brixine. Anno etc. 57°.
1.
„Adorna thalamum tuum, Syon“, <Antiphona in processione
candelarum).
1 Vgl. Pred. 2/5, S. 66.
2 Vansteenberghe (481) datiert: 23. Januar. Nun ist es richtig, daß
der 3. Sonntag nach Epiphanie 1457 auf diesen Tag fiel. Anderseits steht
aber in der Predigt ausdrücklich, daß sie nach Pauii Bekehrung (25. Januar)
gehalten worden ist: ,,De ipso doctore (scilicet Paulo) et eius doctrina pro-
misi hac die aliquid dicere, quia eius conversionem proxime habuimus et non
sperabam me tunc auditores habiturum, quia falso relatum michi erat ex
consuetudine non fieri tale festum quod populus a laboribus vacet“ (V2 214 ra).
In der Rubrik müßte es also wohl heißen: „Dom. tertia post octavas Epi-
phaniae“. Vgl. Pr. CCLXI und CCLXIV.
.12*
 
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