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Nikolaus [Hrsg.]; Heidelberger Akademie der Wissenschaften / Philosophisch-Historische Klasse [Hrsg.]
Sitzungsberichte der Heidelberger Akademie der Wissenschaften, Philosophisch-Historische Klasse (1941/42, 1. Abhandlung): Untersuchungen über Datierung, Form, Sprache und Quellen: kritisches Verzeichnis sämtlicher Predigten — Heidelberg, 1942

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https://doi.org/10.11588/diglit.42026#0127
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Zweites Hauptstück: C. Die Predigten des Brixener Bischofs (1452—1458). 119

Ewangelium sermo est domini in monte, qui factus est seorsum
discipulis. ,,Videns Ihesus turbas.“ Vidit ut homo turbas, collec-
cionem scilicet hominum, et vidit ut deus singulos ex turba simul
et corda singulorum et ut homo „ascendit in montem“, qui ut deus
fuit undique. ... Et si quis subtiliter considerat, totus sermo
complicatur virtualiter in illo: „Beati pauperes spiritu, quo-
niam“ etc.
V2 8ra— lOra; D 310r—312v.
p —; b —-
Brixen, 1. November 1453.
CXXIX.
In die animarum Brixine, 1453.
„Qui credit in me, eciam si mortuus fuerit, vivet“, <Ioh. 11,
25). In ewangelio.
Considerandum est quomodo in ewangelio docemur Lazarum
fuisse mortuum et animam suam adhuc vixisse vita gracie, quia
erat unus de credulis et fidelibus, et tamen non fuisse animam
illam in celo glorie, quia Cristus nundum ascendit ad patrem, qui
est via ad patriam et primogenitus ex mortuis et in omnibus
principatum tenens. . . . Non potest dormiens iuvare militantem,
sed triumphans et militans possunt iuvare dormientem, sed non
nisi per Cristum, qui caput est et dominus omnium.
V2 10ra-b; D 313r—v.
p -—; b —.
Brixen, 2. November 1453.1
cxxx.
In die sancti Thome, 53 Brixine.
„Mitto angelum meum ante faciem tuam, qui preparabit viam
tuam ante te“, Math. xj<10>, Malachie iij°< 1 > et in currenti
dominica.
Locutus est Ihesus ista verba de Iohanne, et attende quomodo
propheta dixit: „ante faciem domini“, et Cristus exponit: „domini“,
scilicet „tuam“. Exponit Lira faciem domini Dei esse Cristum,
quia est noticia patris. . . . Item nota quomodo Iohannes qui fuit
1 Ana 8. November vollendete Cusanus „De visione dei“ (Hs. Gießen
695). Vgl. Schriften des N. v. C. in deutscher Übersetzung Heft 4, S. 222,
Anm. 14 von E. Bohnenstädt.
 
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