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Nikolaus [Hrsg.]; Heidelberger Akademie der Wissenschaften / Philosophisch-Historische Klasse [Hrsg.]
Sitzungsberichte der Heidelberger Akademie der Wissenschaften, Philosophisch-Historische Klasse (1941/42, 1. Abhandlung): Untersuchungen über Datierung, Form, Sprache und Quellen: kritisches Verzeichnis sämtlicher Predigten — Heidelberg, 1942

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https://doi.org/10.11588/diglit.42026#0143
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Zweites Hauptstück: G. Die Predigten des Brixener Bischofs (1452—1458). 135
€0 recitantur dici non poterant. ... ab ipso est lumen illud sapiencie
per quod omnes regentes regunt.
V2 66ra—68va; D 63v—66r.
p 91 r—v; b 502—503: Ex quo nota filium dei . . . damnacioni.* —
Vide, quantum interest inter auditum et visum. Prophetia de auditu est . . .
parendum. —- Rex igitur . . . eterna. — Adhuc est considerandum quod
racione . . . regunt.
*Scharpff 416f.
Brixen, 6. Januar 1455.
CLXV.
In die purificacionis, Brixine, 55.
„Suscepimus, deus, misericordiam tuam in medio templi tui“,
<Ps. 47, 10). Est introitus misse de festo purificacionis. Et in
introitu misse Dominice huius lxxe dicitur: „Circumdederunt me
gemitus mortis. Dolores inferni circumdederunt me, et in tribu-
lacione mea invocavi dominum, et exaudivit de templo sancto suo
vocem meam“, <Ps. 17, 5—7>.
Ubi exaudimur, ibi suscipimus misericordiam. Locus, in quo
recipitur misericordia domini, est templum eius. . . . Ita hodie
Ihesus portatus est in ulnis senis et operatus est omnia in sene
et in universo, uti canit ecclesia: „Senex puerum portabat, puer
autem senem regebat“ etc.
V2 68va—70va; D 339v—341v.
p 91 v—93r; b 503—506: Non potest autem . . . que eveniunt ex dei
presencia.* —- Sed quia unus est Christus deus et homo, sic Christus non
potest videri . . . universo.
*Scharpff 474—476; 422 (nur Bruchstücke).
Brixen, 2. Februar 1455.

CLXYL
Sabbato ante Invocavit, et fuit dies kathedre s. Petri, 1455.
„Quotquot tangebant eum, salvi fiebant“, (Marci 6, 56). Ex
fine ewangelij.
Cristus hodie reperitur inter homines, cras in deserto, post
cras in iudicio extremo. Et quia festum erit tunc sancti Mathie,
per hos tres dies aliquid dicere propono de quolibet ewangelio.
. . . Anima igitur fidelis vivit vita inmortali, quia in se habet fon-
tem vite.
V2 70va—7'iva; D 88r^—89r.
p 93r—v; b 506—507: Fides . . . vite.*
*Scharpff 483f. -Jnur kleines Stück.)
Brixen, 22. Februar 1455.
 
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