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CONFESSIO TETRAPOLITANA
Weitter so ist vom gegentaill^ Jnn disem artickel gesetzt, .diß Sacra-
ment bring vnnd geb den glawben, wie der tauf, nun gipt gott vnnd
sterckt allain den glawben, vnnd were one glawben zum tisch dess herrn
gieng, der Esse Jm selb den tod? 6 ; Das aber diss sacrament, wie auch der
tauf, vff sein maß alls Sacrament vnd ermanung den glawben furdern,
wo der herr Jnnwenndig wurcket, bekennet Jederman, der der geschrift
kundig ist??; die geschrifft aber hatt niemand, das man bey dem aubent-
mal Cristi den glawben stercken oder erlangen solh 8 .
Der aillft artickel.
Jm ailfften artickel sein dise wort »absolucion« 1 vnnd »vrthel loß wer-
den« verdechtig; gnug were es, das man sagt, sollich bericht vnnd Ratt
vnnd trost suchunng were hailsam allen bekumberten gewissen, vmb deß m
sonnder bericht vnnd trost willen, so Jnnen auß dem wort gottes wurt
mitaillet, So sie die thetten 11 aim bruder, der gottlichs worts recht bericht
were.
Die vberigen artickel bekennen wir geschrifftlich sein.
Suma: der hanndel ist vberauß wichtig, darumb es alles vor gott muß
woll erleutert sein, Ee dann sich söllich 0 gewalltig oberkaiten darabP alls
Cristenlicher leer verbunden; man soll Je dess glawbens hoch verscho-
nen und Jn Jn kains menschen dienstbarkait tringen. Nun wölltes man
aber von disen artickeln, vßgenomen die Eucaristjg zu s marpurg nitd
hörng ob u man woll anfengklich sagte, es were von nöten v 99,
Das schierest 100 were, on artickel sich schlechts ob dem wort gottes,
wie das jnhallt 101 allt vnnd new testament, verbunden 102 , doch alle vortail
1) absolution C. - m) des B. - n) thette B. - o) solich C. - p) darob C. -
q) wollte C. - r) Eucaristy B. - s) in C. - t) horn C. - u) gestr.: man A. - v) no-
ten C.
95. Gegenpartei.
96. 1 Cor 11,29.
97. Vgl. Mc 16,16; Act 2,38.
98. Hierzu Glosse Sams: »Merckt. Es ist Alles recht, Aber heutt ist der abfaall.«
99. Vgh WA 30, III, S. 92fr. und Köbler II, S. 841T. (bes. S. 85f.; ii2f.).
100. Beste, Nächste.
101. Beinhaltet.
102. Vereinigt.
CONFESSIO TETRAPOLITANA
Weitter so ist vom gegentaill^ Jnn disem artickel gesetzt, .diß Sacra-
ment bring vnnd geb den glawben, wie der tauf, nun gipt gott vnnd
sterckt allain den glawben, vnnd were one glawben zum tisch dess herrn
gieng, der Esse Jm selb den tod? 6 ; Das aber diss sacrament, wie auch der
tauf, vff sein maß alls Sacrament vnd ermanung den glawben furdern,
wo der herr Jnnwenndig wurcket, bekennet Jederman, der der geschrift
kundig ist??; die geschrifft aber hatt niemand, das man bey dem aubent-
mal Cristi den glawben stercken oder erlangen solh 8 .
Der aillft artickel.
Jm ailfften artickel sein dise wort »absolucion« 1 vnnd »vrthel loß wer-
den« verdechtig; gnug were es, das man sagt, sollich bericht vnnd Ratt
vnnd trost suchunng were hailsam allen bekumberten gewissen, vmb deß m
sonnder bericht vnnd trost willen, so Jnnen auß dem wort gottes wurt
mitaillet, So sie die thetten 11 aim bruder, der gottlichs worts recht bericht
were.
Die vberigen artickel bekennen wir geschrifftlich sein.
Suma: der hanndel ist vberauß wichtig, darumb es alles vor gott muß
woll erleutert sein, Ee dann sich söllich 0 gewalltig oberkaiten darabP alls
Cristenlicher leer verbunden; man soll Je dess glawbens hoch verscho-
nen und Jn Jn kains menschen dienstbarkait tringen. Nun wölltes man
aber von disen artickeln, vßgenomen die Eucaristjg zu s marpurg nitd
hörng ob u man woll anfengklich sagte, es were von nöten v 99,
Das schierest 100 were, on artickel sich schlechts ob dem wort gottes,
wie das jnhallt 101 allt vnnd new testament, verbunden 102 , doch alle vortail
1) absolution C. - m) des B. - n) thette B. - o) solich C. - p) darob C. -
q) wollte C. - r) Eucaristy B. - s) in C. - t) horn C. - u) gestr.: man A. - v) no-
ten C.
95. Gegenpartei.
96. 1 Cor 11,29.
97. Vgl. Mc 16,16; Act 2,38.
98. Hierzu Glosse Sams: »Merckt. Es ist Alles recht, Aber heutt ist der abfaall.«
99. Vgh WA 30, III, S. 92fr. und Köbler II, S. 841T. (bes. S. 85f.; ii2f.).
100. Beste, Nächste.
101. Beinhaltet.
102. Vereinigt.