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Wolgast, Eike [Hrsg.]; Seebaß, Gottfried [Hrsg.]; Heidelberger Akademie der Wissenschaften [Hrsg.]; Kirchenrechtliches Institut der Evangelischen Kirche in Deutschland [Hrsg.]; Franz, Gunther [Bearb.]; Sehling, Emil [Begr.]
Die evangelischen Kirchenordnungen des XVI. Jahrhunderts (15. Band = Württemberg, 1. Teil): Grafschaft Hohenlohe — Tübingen: J.C.B. Mohr (Paul Siebeck), 1977

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https://doi.org/10.11588/diglit.30654#0120
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9. Reformation des Öhringer Stifts 1556

hette oder nit nach seinem bistumb notirt were,
der mags unter andere noten fassen nach seinem
gebrauch etc.

Das ander alles ist in der ordnung verzeychnet.
Volgend die verba consecrationis:

t M ♦ ♦ T ♦ T ♦ t ♦ t ♦

v

Qui in ea nocta, qua traditus est, accepit panem,

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dicens: Bibite ex hoc omnes. Hic est calix novum

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rt- -u t l t ♦ t ♦ ♦ j ] t ♦ t t4

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gratias agens, fregit et dedit discipulis suis testamentuminsanguinemeo,quipro vobis effunditur

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dicens: Accipite et commedite. Idoc est corpus

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inremissionem peccatorum.Hoc facite quociescunque 3

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meum, quod pro vobis datur. Hoc facite in mei

t f • t f

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1

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bibetis in mei commemorationem. Levatur calix .

♦ ♦

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♦ ♦ ♦

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commemoratio-nem. Similiter et postquam cenavit, Man mag auch das Benedicamus also singen:

t ♦ ♦ t ♦ t ♦ n . t»


accepto calice, gratias egit et dedit illis

♦ | ♦ I ♦ ♦

Benedicamus Do- mi - no.


„Formula missae et communionis“ 1523 forderte
Luther (WA 12, 212): ,,Haec verha Christi velim
modica post praefationem interposita pausa in eo
tono vocio recitari, quo canitur alias oratio Dominica

in Canone, ut a circumstantibus possint audiri.“ A.
Franz, Die Messe im deutschen Mittelalter. 1902,
634-636. Leiturgia 4, 546f.
quotiescumque = so oft nur.

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